MASTERCART accepted VISA accepted

Сигурността на плащането е обезпечена със сертификат Thawte

 

   UP DOWN

Свети Влас хотел / отзив за хотела

Най- кошмарната почивка!!

За мое огромно съжаление, избирайки този хотел съсипах 3те си почивни дни! Ще започна с това, че бяхме 4 човека, резервирали 2 стаи с ваучери. Пристигнахме рано (към 10ч.), но това не беше проблем за нас, тъй като бяхме на ясно, че настаняването е от 14ч. Още в началото ни стана ясно, че момичето от рецепцията не е много на ясно какво трябва да прави с тези ваучери, но това не го коментирам. Изненадващото за нас беше, че с мобилният си телефон снима личните ни карти и от 2те страни(което според мен не е законно..). Но тук идва големият кошмар. В 13:30 отидохме до рецепцията да попитаме какво става дали случайно стаите са готови- отговорът беше- да, казаха ми да ви настаня ако се появите- до тук добре, качваме се в стаята и изненада тя не е готова! На въпроса "какво се случва, кога ще е оправено" отговорът беше "ами сега гладят чаршафите до 14ч. стайте ще са готови". Връщаме се в 14:20, но прословутите чаршафи все още се гладят... Изчакахме търпеливо още час и от рецепцията ни зарадваха, че до 30 минути видиш ли ще тръгне кола с кърпи от Несебър, които ще трябва да изчакаме. Е това беше капакът на всичко. Страшно не любезен персонал, които не може да даде адекватен отговор за случващото се, много слаба база като цяло на персонал и хотел. При почти празен хотел те само повтарят, че има много хора и за това става бавно. За времето, в което чакахме на рецепция да ни настанят се появиха поне още 3ма човека с оплаквания от сорта, че за една седмица спалното бельо не е сменяно нито веднъж. Седяхме, чакахме времето си минаваше, наглостта ставаше все по- голяма, което доведе до телефонен разговор между вече бясната ми майка и въпросната госпожичка от рецепция. Беше помолена да се свърже с управителя на хотела, който дори не си направи труда да се появи да говори лично с нас. Поискахме си парите обратно, за да сменим хотела, тъй като единия ден от почивката ни беше минал вече и бяхме уморени от пътя и искахме да се изкъпем и починем, но тъй като нямахме условията в стаите нямаше как да се настаним, но и на тази молба за парите ни беше казано, че няма как да стане стрябва да се свържем с фирмата, от която сме закупили ваучерите. Звъняхме там, човекът много се притесни за създлата се ситуация помоли не веднъж за извинение, което така и не чухме от персонала на хотела НИТО ВЕДНЪЖ!!!! И след 3 часово чакане за настаняване най- накрая кърпите пристигнаха, качихме се в стаите и установихме, че за тези 3 часа чакане не си бяха направили труда да пуснат дори една прахосмокачка в стаята, тъй като целият под беше в трохи, размазан шоколад, кафяв отпечатък от чаша в мивката (явно от кафе) и най- любимото ми на чисто новите ми чаршафи, чакани цял ден, ЧЕРНИИ КОСМИ :) Сапун, шампоан- неща, които явно не са от значение за тези хора, тъй като липсваха. По време на престоя ни когато и да видехме въпросната девойка от рецепцията винаги отместваше поглед от нас дори и да я поздравиш :) В крайна сметка когато си тръгвахме ни предопредиха, че трябва да си заплатим за напускане на стаите след 12 часа по 10 лева на час, но им казах в прав текст, че това няма как да се случи при положение, че чакахме до 17 часа да ни настанят и дори едно извинете не казаха. Когато слезнахме да дадем ключовете последва поредният скандал за въпросните 10 лева, като едва ли не не бяхме принудени да ги дадем. На рецепцията беше друго момиче, което се обади на управителя да му каже. За наша радост тя каза, че след малко управителката ще дойде... чакахме с нетърпение да я видим най- накрая! И какво гледаме през вратата влиза госпожицата, която ни настаняваше и се правеше, че говори с управителя по телефона. Чудехме се как да реагираме на този цирк вече- да се смеем ли, да плачем ли. Веднага почна заядливо да си иска парите, но и казахме че няма да види и стотинка от нас и просто си тръгнахме! Какъв е изводът от всичко това- СТРАШНО нелюбезен персона, нагъл и арогантен, без никакви скрупули и чувство за вина, хора, който не знаят как да се държат с хора при подобни ситуации. Хигиена- нулева, сигурно и до днес не са занесли в стаята поръчаната тоалетна хартия :)) А да не говорим, че няма най- минимални хигиенни условия в тоалетната при рецепцията- нито сапун нито тоалетна хартия, сложена единствено една кърпа, която не се знае от колко (години) стой там!! Със сигурност няма да повторя тази грешка да се върна отново там и да рискувам да съсипя пак почивката си, както моята така и на хората с мен!! Не бих препоръчала този кошмар и на най- големият си враг! :) А на вас момичета бих ви препоръчала да завършите едно висше в сферата на туризма, защото хотел като вашия с такова обслужване трябва да бъде моментално затворен! И разбира се да подобрите комуникацията и обноските си!! :)) Единствено мога да похваля персонала и кухнята на Бистрото, много любезни и винаги точни!! :)

Публикувано от: Ася Димитрова Дата на посещение: 2015-06-28 DOWN

Свети Влас хотел / отзив за хотела

безкрайно недоволна

И пари да ви дават НЕ ХОДЕТЕ В ТОЗИ МИЗЕРЕН апарт-ХОТЕЛ!!!!!!!!!Казвам го защото преди няколко дни изкарах за мое голямо съжаление почивката си там и бях крайно разочарована от отношението,хигиената,кухнята и за да ви стане още по ясна картинката ще ви кажа ,че докато пребивавахме там в стаята ни се разхождахаи мишки,колкото и невероятно да звучи.А ако недай си Боже си закупите ваучер от Grabo,както аз направих грешката да си купя, те настаняват в стая на приземен етаж която е потънала в мухъл и влага,но при нас след скандал от моя страна и 5 часа чакане с дете на 2 години ,решиха да ни преместят на втория етаж ,където както споменах по-горе си живеехме с мишките.....,да не говорим за смяна на бельо ,чистене или нещо подобно.....така ,че не правете като моята грешка!!!!!!!

Публикувано от: Спасова Дата на посещение: 2014-07-24 DOWN

Свети Влас хотел / отзив за хотела

Коментар

Няма табели и указания къде се намира хотела. На въпроса "Как се ориентират гостите", отговориха, че ако не видиш хотела от пътя, няма шанс да го намериш. Всичко в хотела е пред разруха. Вратата на терасата се заключи и не можеше да се отвори. Поне хората от поддръжката бяха любезни и бързо отстраниха повредата. Кърпите ги сменят на 4 дни. На рецепция бяха много нелюбезни и некооперативни. За напускане на хотела, ни отне 20 мин, за да отиде някой да провери дали всичко е наред.

Публикувано от: Антония Дата на посещение: 2013-08-05 DOWN

Свети Влас хотел / отзив за хотела

кошмар а не отель

Всем хорошего дня! Начну с того что приехали мы в этот отель измученные после длительной дороги (28 часов мы ехали) так вот мы приехали в 15:00 нам сказали что номеров свободных нет, и попросили нам пойти в другой отель который также принадлежит Ройал палм , мы с огромными сумками пошли в тот отель и что вы думаете нам и там сказали что мест нету, вернулись мы обратно на рецепшин Ройал палм со скандалом, они нам сказали подождать некоторое время пока они решат нашу проблему, ждали мы до 19: 00 пока нам не надоело и мы начали скандалить, вместо двух номеров люкс (нас было 7 человек) нам предложили две студии мы конечно возмутились в то время в отель приехало еще где-то человек 10 с разных городов и их так же небыло где поселить короче начался огромный скандал скажу вам сразу милицию вызвать НЕТ смысла там милицию вызвали почти все приезжие и бедные милиционеры ничего решить могли.Наши крики и скандалы ничего не решили, только когда мы вытащили видеокамеру и начали все это снимать на видео и угрожать им они выделили нам один номер люкс (который все это время стоял свободным) вместо второго номера люкс нам дали номер с одними апартаментами так что поселились мы в 21:00, короче 6 часов мы просидели на ресепшене! Номер был неплохой но одно что нас удивило очень сильно это то что нам просто дали ключи и даже никто не проводил до номера чтоб показать что там есть а чего нет, в номере стоял целый список вещей, которые якобы находятся в том номере но на самом деле там и половины из того списка не было, короче полная жопа была! Полотенца меняли 1 раз в 10 дней спальную белье так же, а об уборке я вообще молчу! И еще очень поразило то что интернет Wi Фи у них достаточно дорогой несмотря на то что в других отелях люди пользовались интернетом бесплатно и сколько хотели! Интерьер неплохой но есть одно НО бассейн вонючий хлоркой и лежаки на улице сломанные половина из них или треснувшие или вообще сломанные, зонтики так же !!!ну короче этот отель на 3 звезды не тянет никак! О электрических приборах в номере я вообще молчу так как их вообще не существовало ни чайники ни утюга, утюг был на рецепшинов но прикол в том что на целый отель у них только 2 утюга-это нереально!Зато когда мы должны были ехать нас выселяли в 10:00 утра-это вообще, главное что нас поселить должны были в 14:00 а поселили в 21:00 так они еще требовали чтобы мы выселялись в 10 утра! мы как всегда послали и сказали, что мы имеем полное право сидеть в номере до тех пор пока нам нужно (так как они нас заселили на 6 часов позже чем должны были)Такчто народ не советую ехать в етот готель хоть цены там небольшие но зачем тратись свой отпуск и нервы на етот дурдом)Кто хочем могу скинуть видео снятое в отеле и сколько людей былы возмущены)

Публикувано от: Анонім Дата на посещение: 2013-01-06

Свети Влас хотел / отзив за хотела

На троечку

отдыхаем сейчас здесь. Значит по порядку. Парковка рядом с отелем бесплатная. Море минут 5 ходьбы. Везде есть пандусы, так что с коляской пройти не проблема. Насчет уборки все не очень хорошо, только на третий день просьб и уговоров на ресепшене, уборщица под чутким контролем мужа все-таки подмела и помыла полы. Здесь уже третий день полотенца ни разу не поменяли (хотя заявлено, что меняют каждый день). Большое банное дали только одно на всех :) Пастельное белье, думаю, не поменяют ни разу, ну посмотрим.

Публикувано от: Евгения Дата на посещение: 2012-08-04

© 2001 — 2018 | All rights reserved | created by format.bg